Γιατί προγραμματίζω?


Γιατί προγραμματίζω? διότι μου αρέσει και είναι ένα μέσο για μένα το να βοηθάω τον κόσμο. Για μένα ένα κομμάτι κώδικας είναι κάτι παραπάνω από μερικοί σειρά χαρακτίρων και ακταταλαβίστικων για μερικούς όπου γίνεται ένα απλό πρόγραμμα είναι ένα κομμάτι από τον εαυτό μου όπου το μοιράζς στον κόσμο γι αυτό προτιμώ ότι κάνς και μοιράζς από πρόγραμμα να είναι open sourse διότι το πρόγραμμα γίνεται ένα με τους χρήστες. Κάτα κάποιο τρόπο «βοιώνει» με τους χρήστες.

Γι αυτό τώρα τον τελευταίο καιρό κάνω ένα πρόγραμμα δημιουργίας ασφαλών password και το ονόμασα με το όνομα της αδερφής μου. Και το αφιερώνω σε αυτήν διότι η αδερφή μου είναι ένα άτομο όπου το υπέρ αγαπώ και θέλω να μοιραστώ το πάθος μου για τον προγραμματισμό μαζί της και μετά με τον υπόλοιπο κόσμο. Διότι όπως είπα πρίν ένα κομμάτι κώδικας είνα κάτι παραπάνω για μένα.

Πιστεύω έτσι γίνεται και σε πόλλα open sourse software projects (πχ BSD, Linux) είναι καποιοα χ – ψ  άτομα όπου έχουν 1000% πάθος με τον προγραμματιοσμό και θέλουν να βοηθίσουν τον κόσμο με τις γνώσεις τους.

Έτσι και εγω έχω σαν όνειρο μια μέρα να κάνω λογιμικμό για ανθρωπιστικούς σκοπούς πχ σύστημα διαχείρησης φαρμάκων για τον τρίτο κόσμο η πληροφοριακό σύστημα νοσοκομείου για ναναβάθμιση της υγέιας σε χώρες του τρίτου κόσμου. Δηλαδή να κάνω λογισμικό όχι απαραίτητα γιατί θέλω να πλουτίσω από αυτό αλλά να κάνω λογισμικό όπου θα βοηθάει κόσμο όπου έχουν ανάγκες. Γι αυτό θελω να προγραμματίζω.

Ακόμα μου αρέσει ο προγραμματρισμός διότι μπορέι να συνδιαστεί και με άλλου είδους γνώση άσχετη με προγραμματισμό και πληροφορική και να εξυπηρετεί τις ανάγκες για την εξέλιξη της γνώσης αυτής και της επιστήμης όπου παράγγει αυτήν την γνώση. Και συνάμα έστω και έμμεσα πάλι βοηθάς τον κόσμο!

Λοιπόν let my code to help you. Arigato (Ευχαριστώ στα Ιαπωνικά με αγγλικούς χαρακηρες)

Σχολιάστε

