Έρωτας που δεν στοχεύει καλά και Κώστας Μυλονάς


Λοιπόοον, χθες βράδυ άκουγα στον Atlantis FM την εκπομπή του Κώστα Μυλωνα ( facebook page:http://tinyurl.com/32rtruf). Και τον ρώτησα γιατί ο έρωτας δεν με στοχεύει καλά (Άσε τα έχω με αυτόν τον μικρό διαβολάκο….) και μου απάντησε το εξής: «Για να σε πετύχει καλά πρέπει να βρεθείς ακριβώς μπροστά του και όταν σηκώσει το βέλος να μην το βάλεις στα πόδια».

Αναρωτίεμαι τώρα  όμως πότε το έβαλα στα πόδια. Βασικά δεν είχα κανένα  -και εξακολουθώ να μην -«κορίτσι» αλλά όμως αυτό ήταν λόγο ότι δεν ήθελα να έχω. Αλλά στην Λαμία τα βράδυα είναι κάπως μοναχικά και θα ήθελα να έχω έστω κάποιο άγγελο στην καρδία μου όπου θα τον πάρω τηλέφωνο και με μια γλυκία φωνή να μου διώχνει την μοναξία. Και τώρα θέλω να έχω

Αλλά έχω την εντύπωση ότι ο έρωτας σου έρχεται «κεραμίδα» διότι δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλίως πως στο καλό ερωτεύεσαι. Πως μοιάζει βρε γαμώτο πως είναι να είσαι ερωτευμενος.Δεν να δω κάποια όπου θα πω αυτήν την θέλω μόνο αυτήν και μετά να πεθάνω (μεταφορικά πάντα είπαμε). Να την θέλω όσο τίποτε άλλο στην ζωή μου.

Αλλά δεν ξέρω πρώτα σου αρέσει εμφανησιακά μια γυναίκα  και μετά σίγα σιγά την ερωτεύεσαι σαν ένα λουλούδι όπου φυτρώνει από το χώμα ή σου έρχεται σαν κεραμίδα μια και καλή σαν το αποτέλεσμα μιας πράξης σε ένα υπολογιστή? Αυτή είναι η μεγάλη μου απορεία

Αλλά πάλι πότε έφυγα μακριά όταν με σημάδευε; Πως θα ξέρω πότε είμαι μπροστά του και ότι σημαδεύει; Μάλλον οταν ήμουν μπροστά του είχα ασπίδα (η μάλλον κάποιο netbook ή pc) και πετύχεναι όλο την ασπίδα και όχι την καρδιά μου.

Άρε φίλε Κώστα τι μας έκανες πάλι…… Γαμώτο πάλι από κάρτα θα ξεμείνω να σου στέλνω μυνήματα.(Λίιγο ποιο φτηνά δεν μπορούσατερ να τα κάνεται?)

Σχολιάστε

