Για το σπίτι μου.


Γεια σας θα σας πω μια ιστορία για το σπίτι μου. Στο σπίτι μου, κάθε 4 χρόνια (πολλές φορές και λιγότερο) οι οικογένεια δια ψηφοφορίας αποφάσιζε για την κεφαλή του σπιτιού τους. Πρόσφατα εδώ και κάτι δεκαετίες η κεφαλή του σπιτιού μας ήταν κάτι κύριοι που φορούσαν πράσινα και μπλε, η εξουσία εναλλασσόταν μεταξύ τους, και μετέτρεψαν το σπίτι μου σε ένα πορνείο και μας εξανάγκασαν να γίνουμε πόρνες.

Λοιπόν η οικογένεια με την κολοτρυπίδα να πονάει άρχιζε να μην τους συμπαθεί ιδιαίτερα, με μερικές εξαιρέσεις που κάποιες του άρεσε ο πρωκτικός έρωτας, (και για χάρη τους δόθηκε το δικαίωμα να μας βιάζουν και αυτές). Έτσι οι οικογένεια άρχισε να συμπαθεί κάτι ανθρώπους που φορούσαν μαύρα και κόκκινα, οι άνθρωποι με τα μαύρα αποδείχθηκαν μεγάλοι σαδιστές που τους άρεσε το bondage και μαζοχιστικές καταστάσεις ενώ οι κόκκινοι δεν πάνε καλύτερα λόγο ότι έχουν διχασμένη προσωπικότητα και να εμφανίζουν σημάδια συμπεριφοράς που είχαν οι πράσινοι και οι μπλέ.

Ιδού βίντεο απόδειξη:

Επιπλέον κάποια νέα μέλη της οικογένειας αρχίζουν και ζητούν προστασία από κάποια άλλα σπίτια που ήταν κοντά στην γειτονιά. Ενώ τα τελευταία χρόνια οι άνθρωποι με τα πράσινα και τα μπλέ αποφάσισαν ότι θα ήταν καλύτερα να φέρουν και από άλλα σπίτια άτομα να συμμετέχουν στα καθημερινά όργια που γινόντουσαν στο σπίτι αυτό.

Και σας ρωτώ ΠΟΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ; Τι να κάνω για να σταματήσει να είναι μπουρδέλο; Γι αυτό προς τις τρέχουσες και μελλοντικές κεφαλές του σπιτιού μου (που το λένε Ελλάδα)  ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ  από τον σπίτι μου ASAP δεν σας γουστάρω δεν σας θέλω και πιστεύω ούτε και η οικογένεια σας γουστάρει.

 

 

 

Σχολιάστε

